Zwroty

Zależy nam na Twoim zadowoleniu z zakupów w naszym sklepie. Jeśli jednak produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, masz możliwość dokonania zwrotu bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

Jak dokonać zwrotu?

Zwrotu możesz dokonać w dowolnej, wygodnej dla Ciebie formie - np. poprzez przesyłkę pocztową lub kurierską.
Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.

Adres do zwrotów:

Biolab Sp. z o.o.
ul. Reja 10
35-211 Rzeszów
  tel.: 17 863 02 76
  e-mail: biuro@higienaa.pl

Do paczki ze zwracanym produktem prosimy dołączyć dane kontaktowe oraz numer konta bankowego, na który mamy dokonać zwrotu środków.

Zwrot środków

Po otrzymaniu i przyjęciu zwróconego towaru, zwrot należności zostanie zlecony na wskazany przez Ciebie numer konta w terminie do 7 dni roboczych.

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak otrzymany towar okaże się wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, masz prawo do złożenia reklamacji.

Jak złożyć reklamację?

Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie:
  e-mail: biuro@higienaa.pl
  tel.: 17 863 02 76

W wiadomości prosimy o podanie:

  • imienia i nazwiska,
  • numeru zamówienia,
  • opisu wady lub niezgodności towaru,
  • zdjęć potwierdzających uszkodzenie,
  • preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji (wymiana, naprawa, zwrot części lub całości należności).

Adres do odesłania reklamowanego produktu:
Biolab Sp. z o.o.
ul. Reja 10
35-211 Rzeszów

Termin rozpatrzenia reklamacji

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową lub telefonicznie.
W przypadku uznania reklamacji zwrot kosztów lub wymiana towaru nastąpi niezwłocznie - zgodnie z ustaleniami z klientem.