Zwroty
Zależy nam na Twoim zadowoleniu z zakupów w naszym sklepie. Jeśli jednak produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, masz możliwość dokonania zwrotu bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Jak dokonać zwrotu?
Zwrotu możesz dokonać w dowolnej, wygodnej dla Ciebie formie - np. poprzez przesyłkę pocztową lub kurierską.
Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
Adres do zwrotów:
Biolab Sp. z o.o.
ul. Reja 10
35-211 Rzeszów
tel.: 17 863 02 76
e-mail: biuro@higienaa.pl
Do paczki ze zwracanym produktem prosimy dołączyć dane kontaktowe oraz numer konta bankowego, na który mamy dokonać zwrotu środków.
Zwrot środków
Po otrzymaniu i przyjęciu zwróconego towaru, zwrot należności zostanie zlecony na wskazany przez Ciebie numer konta w terminie do 7 dni roboczych.
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak otrzymany towar okaże się wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, masz prawo do złożenia reklamacji.
Jak złożyć reklamację?
Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie:
e-mail: biuro@higienaa.pl
tel.: 17 863 02 76
W wiadomości prosimy o podanie:
- imienia i nazwiska,
- numeru zamówienia,
- opisu wady lub niezgodności towaru,
- zdjęć potwierdzających uszkodzenie,
- preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji (wymiana, naprawa, zwrot części lub całości należności).
Adres do odesłania reklamowanego produktu:
Biolab Sp. z o.o.
ul. Reja 10
35-211 Rzeszów
Termin rozpatrzenia reklamacji
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową lub telefonicznie.
W przypadku uznania reklamacji zwrot kosztów lub wymiana towaru nastąpi niezwłocznie - zgodnie z ustaleniami z klientem.